کامپیوتر دانش

سایت کامپیوتر دانش اموزش نرم افزار های مختلف را میدهد

کامپیوتر دانش

سایت کامپیوتر دانش اموزش نرم افزار های مختلف را میدهد

کامپیوتر دانش

این سایت با اموزش نرم افزار هایی مثل(پاورپوینت/ورد/فتوشاپ و...) به کابران خدمت میکند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مایکروسافت پاورپوینت

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ | مدیریت سایت | ۰ نظر

مایکروسافت پاورپویت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است.از مزیت ها و برتری های این نرم افزار به دیگر نرم افزار های گروه افیس شرکت مایکروسافت پاورپوینت ابزار اصلاح خودکار غلط های املایی (به انگلیسی: Auto Correcting) می باشد.

پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت» و با نام اولیه "پرزنتر" و برای سیستم عامل میکنتاشدر سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در آگوست همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. این نرم‌افزار به طور رسمی در ۲۲ می ۱۹۹۰ و مصادف با تاریخ انتشار ویندوز ۳٫۰ انتشار یافت و تاکنون نسخه‌های فراوانی از آن برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده است که جدیدترین آنها نسخه ۱۵٫۰ است که همراه با آفیس 2013 به بازار جهانی راه یافت.

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • مدیریت سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی